Nieskategoryzowane Liczba artykułów:1
Podstawowe informacje Liczba artykułów:1
Uncategorised Liczba artykułów:3
Menu podmiotowe Liczba artykułów:1
Strona główna Liczba artykułów:2
Powiat zgorzelecki Liczba artykułów:3
Zarząd Powiatu Zgorzeleckiego Liczba artykułów:1
Starosta zgorzelecki Liczba artykułów:1
Wicestarosta Liczba artykułów:1
Sekretarz powiatu Liczba artykułów:1
Rada Powiatu Liczba artykułów:3
Imienne wykazy głosowań radnych Liczba artykułów:29
Protokoły z sesji Rady Powiatu Liczba artykułów:27
Interpelacje, zapytania radnych Liczba artykułów:0
Interpelacje, zapytania radnych - kadencja 2018-2023 Liczba artykułów:10
Jednostki organizacyjne Liczba artykułów:1
Organizacje pozarządowe Liczba artykułów:1
Redakcja serwisu Liczba artykułów:1
Transmisja obrad Rady Powiatu Zgorzeleckiego Liczba artykułów:2
Nieruchomości na sprzedaż Liczba artykułów:29
Oferty, konkursy i programy współpracy z NGO Liczba artykułów:22
Nieruchomości pod dzierżawę Liczba artykułów:21
Strategia Rozwoju Powiatu Zgorzeleckiego do roku 2020 Liczba artykułów:1
Menu przedmiotowe Liczba artykułów:31
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ogłoszenia i informacje Liczba artykułów:418
Zamówienia publiczne Liczba artykułów:1
Zamówienia publiczne jednostek organizacyjnych Liczba artykułów:146
Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. Euro Liczba artykułów:18
Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. Euro Liczba artykułów:19
Zgłoszenia robót budowlanych (art. 29 ust.1 pkt 1a, 2b i 19a p.b.) Liczba artykułów:62
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów:1
Oświadczenia majątkowe kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych Liczba artykułów:14
Oświadczenia majątkowe pracowników starostwa Liczba artykułów:22
Oświadczenia majątkowe Zarządu Powiatu Liczba artykułów:14
Oświadczenia majątkowe Radnych Powiatu Liczba artykułów:10
Oświadczenia majątkowe Radnych - kadencja 2018-2023 Liczba artykułów:2
1. Postawa prawna
Zgodnie z art. 25c ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1868) radny, członek zarządu powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty są obowiązani do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym. Oświadczenie majątkowe dotyczy ich majątku odrębnego oraz majątku objętego małżeńską wspólnością majątkową.
2. Terminy składania oświadczeń majątkowych
Pierwsze oświadczenie składane jest w terminie 30 dni od dnia:
- złożenia ślubowania,
- powołania na stanowisko,
- zatrudnienia,
wg stanu na dzień objęcia stanowiska.
Kolejne oświadczenie składane jest:
- do 30 kwietnia następnego roku wg stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego.
Ostatnie oświadczenie składane jest:
- na dwa miesiące przed upływem kadencji,
- w dniu odwołania ze stanowiska,
- w dniu rozwiązania umowy o pracę,
wg stanu na dzień zdarzenia uzasadniającego złożenie oświadczenia.
Formularz oświadczenia majątkowego
Czytaj więcej: Oświadczenia majątkowe Radnych - kadencja 2018-2023
Archiwum Zakładowe Staorostwa Powiatowego w Zgorzelcu Liczba artykułów:1
W Starostwie Powiatowym w Zgorzelcu przy ulicy Boh. II Armii WP 8A znajduje się archiwum zakładowe. Przechowywane są w nim dokumenty powstające i gromadzone w Starostwie od października 1998 roku.
Archiwum Zakładowe Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
ul. Boh. II. AWP 8A, 59-900 Zgorzelec
tel. kontaktowy: (75) 77 615 55
fax: (75) 77 179 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoby, które ubiegają się o naliczenie kapitału początkowego (druk Rp-7) i o wystawienie świadectwa pracy powinny zgłosić się do:
I. Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu z następujących placówek:
- byłego Miejskiego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół,
- byłej Grupy Remontowo-Budowlanej przy Miejskim Zespole Ekonomiczno–Administracyjnym Szkół,
- pracownicy aktualnie istniejącego Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu,
- byłych Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych im. Boh II AWP w Zgorzelcu,
- byłego Zespołu Szkół Zawodowych im. Boh II AWP w Zgorzelcu.
II. Placówki oświatowe.
Osoby, które zatrudnione były w placówkach oświatowych, szkołach podstawowych i ponadpodstawowych oraz przedszkolach powinny ubiegać się o wyżej wymienione dokumenty w placówce, w której były zatrudnione lub w Urzędach Miast i Gmin powiatu zgorzeleckiego właściwych dla miejsca zamieszkania.
Wniosek o wystawienie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 należy złożyć w formie pisemnej osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu, listownie na adres Starostwa lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Czytaj więcej: Archiwum Zakładowe Staorostwa Powiatowego w Zgorzelcu
Audyty, kontorle Liczba artykułów:31
Uchwały Liczba artykułów:0
Uchwały Zarządu Powiatu Zgorzeleckiego 2018 - 2023 Liczba artykułów:78
Informacja o środowisku Liczba artykułów:4
Uchwały Zarządu Powiatu 2018 - 2023 Liczba artykułów:276
Uchwały Rady Powiatu 2018 - 2023 Liczba artykułów:191
Petycje Liczba artykułów:1
Ogłoszenia o sesji Rady Powiatu Liczba artykułów:28
Sprawozdanie finansowe Liczba artykułów:12
Powiatowy inspektor nadzoru budowlanego Liczba artykułów:3
W ZGORZELCU
59-900 Zgorzelec
tel. (fax): 75 64 24 644
NIP 615-17-33-666
Regon 230827098
Godziny urzędowania:
poniedziałek -piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorek w godz. : 12.30 – 15.30
STATUS PRAWNY
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (PINB) jest organem nadzoru budowlanego pierwszej instancji,PINB wykonuje swoje zadania przy pomocy Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
ORGANIZACJA
Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego określa Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w regulaminie organizacyjnym
PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Do zadań nadzoru budowlanego należy:
1. kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego;
2. kontrola działania organów administracji architektoniczno – budowlanej;
3. badanie przyczyn powstawania katastrof budowlanych;
4. współdziałanie z organami kontroli państwowej.
OBSZAR DZIAŁANIA
Obszar działania Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgorzelcu obejmuje powiat zgorzelecki,
TRYB DZIAŁANIA
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego działa zgodnie z ogólnymi zasadami funkcjonowania urzędów administracji publicznej, w tym w zakresie orzecznictwa administracyjnego - w trybie ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
ZAŁATWIANIE SPRAW
Podania są przyjmowane na piśmie, za pomocą telefaksu, ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą,
W zależności od sprawy, sposobu wniesienia podania, sprawy załatwiane są w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, doręczanego środkami komunikacji elektronicznej. Sprawy mogą być załatwiane ustnie, gdy przemawia za tym interes strony, a przepis prawny nie stoi temu na przeszkodzie.
REJESTRY, EWIDENCJE PROWADZONE PRZEZ POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W ZGORZELCU
1) rejestr katastrof budowlanych,
2) rejestr skarg i wniosków,
3) rejestr postanowień i decyzji administracyjnych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
4) rejestry spraw,
5) ewidencja decyzji, postanowień i zgłoszeń otrzymanych od organu administracji architektoniczni-budowlanej,
6) ewidencja rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,
7) rejestr wewnętrznych aktów prawnych wydanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
8) ewidencja obiektów wielkopowierzchniowych.
___________________________________________________________________________________________________
OGÓLNY OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH
1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru budowlanego w Zgorzelcu.
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
a) listowni: ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec
b) poprzez e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pana/Pani/Państwa dane osobowe, w związku z realizacją obowiązku pranego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. C RODO¹) oraz wykonaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. E RODO), w celu wykonania przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Postępowanie egzekucyjne w administracji.
4. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami, do których mogą być przekazane Pana/Pani/Państwa dane osobowe, będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Pana/Pani/Państwa dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń², przedmioty świadczące usługi serwisowe dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych, obsługę prawną, obsługę archiwalną oraz podmioty uprawnione z mocy prawa.
5. Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Pana/Pani/Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zabrane a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. Z 2018 r. poz. 217 ze zm.) - przez czas określony w tych przepisach.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani/Państwu:
a) prawa dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
c) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
7. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, są dostępne również w siedzibie jednostki.
²Dotyczy głównie przedmiotów świadczących usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in. ePUAP w związku z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j Dz. U. Z 2018 r. poz. 180).