W dniu 25 marca 2020 r. do Zarządu Powiatu Zgorzeleckiego wpłynęła oferta złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Jagodzinie, na realizację zadania publicznego pn. „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa na terenie Borów Dolnośląskich oraz obszaru szczególnie chronionego Natura 2000, poprzez zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jagodzinie oraz organizację szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla mieszkańców".


Informujemy, że zgodnie z art.19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu w Biurze Promocji Powiatu, drogą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz listownie na adres – Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu ul. Boh. II Armii WP 8a, do dnia 3 kwietnia 2020 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Załączniki:
Pobierz plik (Oferta OSP Jagodzin.pdf)Oferta OSP Jagodzin.pdf[ ]1343 kB